joi, 25 noiembrie 2010

CiTaTe ;x

Viata e duelul Lui Dumnezeu cu diavolul, iar campul de batalie sunt eu. 


Viata este o tragedie pentru cel care simte si o comedie pentru cel care gandeste.

Viata printre straini te invata cumpatarea, caci fiertura de orz si culcusul de paie sunt leacurile cele mai dulci impotriva foamei si a oboselii 

Mint, sunt falsa, sunt egoista, iti zambesc desi imi esti indiferent, te ascult desi putin ma intereseaza ce imi spui, te intreb desi nu ascult raspunsurile tale



In viata de intampla uneori accidente din care trebuie sa fii putin nebun ca sa scapi cu bine. – Andre Gide


Scopul vietii este o viata de scopuri. – Robert Eugene Byrne

iata nu e sentimentala, nu e nici rea, nici buna. Viata e dreapta: recompenseaza pe cei merituosi, pedepseste pe cei lenesi, loveste pe cei care ii incalca legile. – Pavel Corut

Viata este un stick de memorie in buzunarul meu. – Ionut Caragea

N-au ramas decat amintiri,tu te-ai schimbat, M-ai facut sa plang prea des,am renuntat.N-au ramas decat poze pe care le-am pierdut Odata cu gandul ca o data te-am avut

Sa nu uiti ca orice asteptare e provizorie, chiar daca dureaza toata viata. – Octavian Paler

Trebuie sa stii cand se incheie o etapa din viata ta. Daca te incapatanezi sa ramai mai mult decat e necesar, pierzi bucuria de a trai si sensul vietii. – Paulo Coelho

TotUl TReCE dAr tOtUl nu Se UitA!

Mi-am masurat viata in lingurite de cafea. – Thomas Stearns Eliot

Azi plang dar si sper/ca printul nu-i el/c-a fost doar o clipa/ un gand ce irita.

Daca as fi copil mama mi-ar spune ca totul va fi bine , daca as fi copil mi-as lua jucarie si as uita totul, daca as fi copil o gluma m-ar binedispune, dar nu sunt, azi toate astea ma streseaza, as vrea sa mai fiu macar acum putin copil

Am un zambet fals . pe care toata lumea`l crede . doar ca sa-i arat prostului ce pierde`!

Fiecare crede ca traieste pentru sine, da’ cand colo, omul traieste pe pamant ca sa faca viata indeobste mai buna! Iar pentru binele omenirii face sa traiesti o suta de ani, ba si mai mult. – Maxim Gorky

Nu mai conteaza, m-am tirat definitiv din lumea ta. Am sa vomit dac-am sa simt acelasi parfum pe altcineva!

Mie frica sa spun ca nu mai esti.

Bucura-te de viata, pentru ca iti da ocazia sa iubesti si sa muncesti si sa te joci si sa te uiti la stele. – Henry van Dyke

Viata seamana cu o poveste, ceea ce importa nu e lungimea ei, ci valoarea ei. – Seneca


Cat traim, nu putem sti de la inceput ce e incheiat si ce nu. – Ileana Vulpescu

Daca o viata de om e prea scurta pentru a citi toate capodoperele, mai are sens sa scriem carti mediocre? – Valeriu Butulescu

Nu e loc mai bun cand ma simt dezorientata decat sufletul tau curat, Crede-ma, am cautat.

Viata este un spital in care oamenii te trateaza cu pastile de sictir. – Ionut Caragea


E atat de frig … lacrimile mi-au inghetat si nu mai pot sa zambesc . traiesc un vis demult apus si nu-mi mai revin la viata

Mi-ai cerut o sansa s-arati ca nu esti ce pari, si ti-am dat ... doar un minut sa dispari!

Nu te lasa invins de rau/ dar nici cuprins de bine/ nici tu nu te cunosti/ candva vei fi surprins de tine

Fara picanteriile urii, viata ni s-ar parea, probabil, dietetica. – Vasile Ghica

Viata e plina de necazuri dar si bucurii,asa ca incearca s fi tare cu fiecare pas.

Ce este viata decat un sir de nebunii inspirate, greutatea este sa le alegi pe cele demne de a fi facute. – George Bernard Shaw

credeam ca daca ai aripi: zbori usor si-ating un nor, dar eram cu capul in nori, zborul e periculos, depinde cu cine zbori…

Cum sa pot admite ca eu nu sunt facut pentru viata, cand, in realitate, viata nu este facuta pentru mine. – Emil Cioran

Ce este o viata frumoasa, prieteni, daca nu un gand din tinerete realizat in anii barbatiei. – Alfred de Vigny

Daca viata noastra are toate de ce-urile, atunci putem suporta aproape toate cum-urile. – Friedrich Nietzsche

Cati oameni realizeaza in momentul visului, ca viseaza? Foarte putini sau aproape deloc. Majoritatea traiesc din plin realitatea acelui vis, precum traiesc la fel de plin realitatea celuilalt vis, care se numeste viata. – Sorin Cerin

Prin viata se poate trece oricum, si cu degetul in nas. – Vasile Ghica

A-ti fi frica de dragoste inseamna a-ti fi frica de viata, iar cand iti este frica de viata esti pe trei sferturi mort. – Bertrand Russell

Viata niciodata nu e dreapta, dar probabil ca asta e un lucru bun pentru foarte multi dintre noi. – Oscar Wilde


Sunt momente in viata in care, oricum ti-ar obliga altii corpul sa stea, are aripi, se ridica deasupra tuturor mizeriilor. – Mariana Fulger

Viata a aparut accidental, Dumnezeu a fugit de la locul accidentului. – Valeriu Butulescu

Jonglai pe degete fraiere, credeai ca merge peste tot, credeai ca toate`s la fel sau ca toate dau raport.credeai ca poti sa controlezi minti la nesfarsit, dar incercand s`o controlezi pe a mea.te`ai indragostit

bate'n lemn sa n'ajungi ca mine… sunt prea fericita si tie nu'ti sta bine

Viata e plina de necazuri dar si bucurii,asa ca incearca s fi tare cu fiecare pas.

Trebuie sa stii cand se incheie o etapa din viata ta. Daca te incapatanezi sa ramai mai mult decat e necesar, pierzi bucuria de a trai si sensul vietii. – Paulo Coelho

Mint, sunt falsa, sunt egoista, iti zambesc desi imi esti indiferent, te ascult desi putin ma intereseaza ce imi spui, te intreb desi nu ascult raspunsurile tale

Sa stii ca te iert/nu vreau sa astep/si chiar de ma doare/iubirea-i mai tare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu