joi, 11 noiembrie 2010

"Este o prostie să renunţi la visele tale doar pentru că unul nu s-a împlinit!"



"Există bătălii pe care e bine să le ocoleşti, nu din teamă că le-ai putea pierde, ci pentru că ai deveni ridicol câştigându-le!"



"Adevărata prietenie nu constă în numărul de prieteni, ci în devotamentul şi valoarea lor."



"Copilăria. Singurul paradis pierdut."



"Nu da explicaţii niciodată pentru că prietenii tăi nu au nevoie de ele iar duşmanii tăi oricum nu te-ar crede!"



"Puţine prietenii ar supravieţui dacă toţi am şti ce se vorbeşte în spatele nostru!"



Fii civilizat cu toţii, sociabil cu mulţi, familiar cu câţiva, prieten cu unul/una şi duşmanul nimănui



"Mândria este o demnitate rău plasată în iubire, este întruchiparea unui egoism care nu se admiră decât pe sine!"



"Nu plânge pentru că s-a terminat, zâmbeşte pentru că s-a petrecut."



"Doar pentru că cineva nu te iubeşte aşa cum vrei tu, nu înseamnă că nu te iubeşte cu toată fiinţa sa."



"Nu te teme niciodată de umbre, ele arată doar că există lumină în apropiere!"



"Uneori acel lucru pe care o cauţi va fi singura pe care nu o poţi vedea."



"Ochi pentru ochi şi lumea va deveni oarbă."



"Zâmbeşte celui care te-a părăsit ca să nu creadă că-ţi pare rău!"



"Poate că pentru lume eşti doar o singură persoană, dar pentru o persoană eşti întreaga lume."



"A ierta este o faptă mai nobilă şi mai rară decât aceea de a se razbuna."



"Zâmbetul durează doar o clipă,dar amintirile lui o viaţă întreagă."



"Sunt succese care te înjosesc şi înfrângeri care te înalţă."



"Zborul este învăţarea aruncării tale pe pământ cu rateu."



"Dacă ai succese, poţi câştiga prieteni falşi şi duşmani adevăraţi. Încearcă oricum ar fi!"



"A fi fericit nu înseamnă că totul este perfect ci faptul că ai decis să priveşti peste imperfecţiuni."



Ce mi-a placut odata imi place intotdeauna, pentru ca optiunea mea este motivata.Fie ca urasc, fie ca iubesc stiu clar de ce...



Te crezi in stare sa ma poti judeca? Incearca dar mai intai fa o analiza avand ca subiect de studiu persoana ta!



-sunt doar niste cuvinte ce imi aduc aminte de ceea ce spuneai cand te-am cunoscut si inca alte cuvinte care imi intra in minte cand cu tine sunt si imi place sa le aud



-Stiu ca vreau iluzii dar nu-mi pasa, Daca sunt fericita nu conteaza!



-Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima , pe care nu le poti pronunta !



-Ti se pare ca e un vis.dar.e realitate;x



-traiesc din amintiri.si'mi doresc sa nu uit niciodata clipa in care ne'am cunoscut



-esti aproape.da totushi.atat de departee



-rau si bine langa tine!



-poti sa ai tot ce iti doresti daca stii ce sa alegi



-I'm still loving you.like it was the first time;x



- All this time in love with you was cry.sad



- I need a miracle.i wanna be your girl.Give me a chance to see.That you are made for me;x



-totul ti se pare mare cand esti mic.nu-i nimic!hee hee



-Nu credeam ca'mi va fi rau.Am fost noi.Akum sunt eu



-E greu sa iubesti si sa nu fii iubit.Sa arunci in trekut tot ce ai simtit.straight face



-esentele tari se tin in sticlutele mici :->



-Mie greu sa'ti spun in vorbe ce e in inima mea.



-Atata timp cat nu-ti pasa unde esti.nu te vei rataci niciodata



-Cand 2 oameni se iubesc cu adevarat.Fac tot posibilul sa uite ce s'a intamplat :X



-Chiar daca iti pierzi aripile-n zbor.continua sa visezi



-Hai sa zambim si sa visam hee hee



-Imi place sa aud cand imi spui.te iubesc:X



-Zi de zi.pas cu pas.te gandesti,ca si el te iubeste,si tu il iubesti.



-zeci de gesturi.mii de vorbe de sute de ori.orice ai facee...ramai in sufletul meu;x



-candva nu demult mi'a scapat ceva...atunci tu ai intrat in mintea mea.



-Viata poate fi inteleasa doar privind in urma ,dar poate fi traita doar privind inainte...



-incepi sa'mi spui:"s'a terminat". sh acum regreti ca ai plecat.



-te'am iubit.te iubesc.sh te voi iubi pana la infinit:X



-Langa tine vreau sa visez si sa mai stau.



-dragoste`i un sentiment ciudat.m`a facut sa visez neincetat



-Dupa mult timp iti dai seama cat de mult iti lipseste acel cineva



-Nu am nimic de pierdut daca o iau de la`nceput



Be smart. Be clever. Put me in your heart 4ever!



Azi in urma voi lasa zilele din viata mea,clipa cand eu te am pierdut,ziua cand te am cunoscut.



Iam de mana sa facem o plimbare ,sa fim doar tu cu mine pan' la rasarit de soare, fara prieteni, fara timiditate, fara telefoane si apeluri ratate.



Visez cu ochii deschisi la o lume mai buna.Ramane doar visul ca lumea toata e nebuna.E un cosmar.In mintea mea altă lume`mi creez.Viata merge inainte dar continui sa visez.



Dau rime coerente.Te ard la sentimente.Tsi se pare un miraj.Fac ce fac si te scot din peisaj.

.

Inima este ca marea, pastreaza in adancul ei tot ce a primit.



Ti-as da inima mea, dar a suferit prea mult, ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte, ti-as da totul dar e prea tarziu caci s-a terminat.



Iubeste baiatul care iti zice ca esti frumoasa nu sexy...iubeste baiatul care te suna inapoi atunci cand iai inchis tel in nas iubeste baiatul care te ea de mana si te arata lumi intregi chiar daca nu esti aranjata.si nu vei regreta



Sunt o mika vrajitoare.cine ma saruta moare.un baiat m-a sarutat.7 zile a oftat



Atunci cand vei vrea sa ma ranesti , adu-ti aminte ca ai facut-o deja



Va Veni O Zi Cand Tu Imi Vei Spune." Eu Sunt Ptr tine, Nu Ptr Alta!" Cu Lacrimi In Ochi Iti Voi ShopTi. "Ai Fost Ptr Mine, Acum Fii Ptr Alta !



Frumusetea este in orice dar nu oricine este in stare sa o vada.



Esti patetic si tu stii.nu mai cred in jucarii tu mereu crezi ca pun botu’.hai c’o faci pe idiotu.



Deseori dragostea nu e un joc,unde zarul chiar nu are nici un rost.



" Fiecare cuvant e o speranta in plus cu fiecare clipa trecuta moartea mea e mai aproape iar eu inca visez.



Saruta`ma cum ai facut`o prima data!



❤E o poza cu noi ce imi spune ca-mi lipsesti.



"Viata e un joc, din care nimeni nu se poate retrage nicicand, ducand cu sine castigul"



Invata sa invingi lacrima cu un zambet chiar si atunci cand doare .



Stau si privesc afara,vantul bate frunzele se duc ca amintiriile cu tine,cand ma gandesc ca nu mai esti cu mine ma doare sufletul,tu esti acum undeva departe



Asta e felul meu.daca nu intelegi tu azi.atunci intelege maine altu



"E în zadar sa vorbesti celui care nu vrea sa te asculte."



A part of you has grown in me. And so you see, it's you and me together forever and never apart, maybe in distance, but never in heart



Tocuri inalte, parul lasat pe spate.Delicata,rujata si atent parfumata.Mersul ei de felina pe baieti ii alina.Daca nu esti atent ramaï fara un cent.""



II ignoram pe cei ce ne adora.ii adoram pe cei ce ne ignora.ii ramin pe cei ce ne iubesc.si din pacate ii iubim pe cei ce ne ranesc.



Ejti ingerul ce ma pazeste[:X]Esthi soarEle ce ma inCaLzeste EjtI luNa cAre IN fiecaRe NoaPte imi VorbesTe sH steaUa cAre PT.mINe StraluceSthe



Poate ca stii ce-nseamna durerea poate-ai pierdut pe cineva drag Chiar dac-ai plans zile-ntregi nu poti sa arati ce simti cu-adevarat Te doare, suferi, nimic nu mai e la fel

De azi poti sa apartii oricui Nu mai e treaba mea! N-ai inteles ca am tinut la tine fara interes,iar acum ma intorc la cum eram bineinteles!



Spune`mi cand te doare. Si o sa te anunt cand o sa inceapa sa`mi pese. Caci cand am fost a ta nu ti-a pasat! Iar acum cu altu` am plecat,imediat de mine ti-ai adus aminte! Ei bine raman doar acele cuvinte.



Ai grija de tine,si de tarfa ta. Sa te doara inima cand te uiti la poza mea!



Cu indiferenta ta m-ai facut mai tare acum nu-ti convine,dar incet,incet calc pe urmele tale si abia acum vezi si tu ca indiferenta doare!



Te uiti ca Fraierul in trecut.Abia acum Iti dai Seama ce`ai Pierdut Cand ma Vezi ca Zambesc frumos.Iti dai Seama ca esti cel mai mare Prost.



Nu am spus ca nu te aud.Am spus doar ca nu te ascult.tu ma vorbesti doar de rau. Nu am timp de rasul tau. Am o treaba importanta. Sa devin mai

Figuranta.



Poate am aere in cap.Asta e problema mea.Nu poti sa ma suporti E doar problema ta Nu ma cunosti Nu mai comentaAi grija d viata ta Nu de a mea



Imi place viata nu ma poti judeca, nu trebuie sa`ti scriu vreun raport pe unde umblu, s`au cand ma intorc! "



Respectul e ceea ce primesti pentru ceea ce faci Tu ma barfesti pe mine deci din respect ma pish pe tine



"Daca pentru un moment ai crezut ca o vei distruge, uite-o dupa putin timp: zambeste si e dulce!"



Nu`s o papushik pe baza de arc!Vreiti sa faceti ceva pentru mine?batting eyelashesFacetzi infarct



Nu Ne recunosthy? Nici nu-ti obosii fata.Nu sntem pentru tne Sh jtim sa ne traim viata ! winking



Ce`am fost.Sntem sh acum VOm fi sh mai tarziu winking



Nu,mi pasa ce zice lumea [-x.nhu dau 2 bani p ea happytraiesc cum vreau batting eyelashesca dOar e viatsa mea



Extravaganta straight face Esti campioana smug E randul tau pe boxe sus acolo :X Hai odata ! :X Da bluza jos usor.Paseste intr-un decor.Si sigur o sa`ti placa sa fii admirata love struck



Estii fata eLeganta , haii Sa’tSii maii Spun O dt` Estii mOdel d’ PreferiintSa FaCii tOt ce’tSii Sta’n putintSa



`Nare rOst Sa te prefaCii, stiim K ne vrei, Jtim K ne plaCii [ Sa fiie pentru nOii :X ]



Te uiti ca Fraierul in trecut.Abia acum Iti dai Seama ce`ai Pierdut.Cand ma Vezi ca Zambesc frumos.Iti dai Seama ca esti Prost



Am invatat sa respect .ea respecta doar banii.am invatat sa lupt singura.ea e zero fara tati si mami.stii ca u ai ales ,eu am drumul meu acum. al tau e’n celalalt sens



•O arzi nemotivat Esti timp pierdut.capitol sters Eu am plecat•



Dak eu sunt subieCt de barfa , Atunci tu estio tarfa ! Tu impOtriva mea .Eu mereu deaSupra ta !"?



Lasa’ma cu textele ca iti pasa sau conteaza.lasa’ma cu lumea care nu ma agreaza aproape tot ce mi’am dorit am obtinut si daca nu a fost asa.a fost pentru. ca n’am vrut!



Dragutza cat sa te faca sa te intorci de 2 ori,dulce suficient de mult, putin nebunatica dar nici salbatica, genul de fata care te face sa zambesti



Viiata Meea E RoZzZz.Daacaa Nu Maaa crezziii.Date-n sLbZz!



FaTha DesTeapTa SaRuTa daR nu IuBesTe,aScuLTa daR nu cREDe,sy pLeaCa iNaynTe Sa fYe dEzaMaGyTa"



ZaMbeTuL pErVeRs dE pE FaTa mEaH.STeRgE ZamBeTuL JeGoOs dE Pe FaTa aLToRa



.invidia va apasa! nimic nu va convinee! may bine frayerele sa taca asa km se cuvine "



Te uiTy Ca FraIeRu`n TrEcuT s`iTy Day SeaMa Ce-ay PieRduT. CanD ma VezY ZamBinD fRuMoOs.iTy Day SeaMa Ca EsTy pRoOsT



Tu vrei pe cineva jumate copil, jumate adult,eu nu sunt jumate' mai putin, jumate' mai mult.



?Te Provoc Sa Gandesti Ai Grija Pe Cine Iubesti.Pe Cine Vrei Sa Tii Aproape.Sa Nu Te Faca Pe La Spate?" "?



GuRa LuMiI u Sa N-o BaGi In SeaMa.InTrEaBa-Ma Pe MiNe, DaKa vReI Sa StI cEvA.Ca Eu StIu CeL MaI BiNe Ce-a FoSt In Viata Mea"



Tot Ce-ai auzit De Mn Stii Ca Nu-i AdevaraT.Hai Lasa-ma Pe Mne Sa-ti Arat Cum Sunt De Fapt!



"multSii Nhu Ma SupoRta daR La multSii Le SuNt DraGa `laughing"



"elegant dar ce e dincolo de fata asta Stiu doar cei pe care i-am facut sa planga in viata asta "



"Nu ma las condusa,nu am dc sa admit,am o sansa'n viata sh'am invatat sa profit"



sunt o bucurie ptr cei ce ma plac si o preocupare ptr cei ce ma iubesc



Lumea vorbeste prostii, doar ca sa te schimbe, si te minte. numai tu poti vedea si dincolo de cuvinte!





Shiii ma gandesc la Ce nu e permiS, la Ce e interziiS .la ce numesc eu : ViSsss ! smug :X



Ai zis ca mai vrei o sansa s`arati ca nu esti ce pari , si ti-am dat Doar un minut sa dispari .



Nu mai spune nimic , mereu ai spus ce ai vrut , acum e randul meu ca sa pun punct.



Cu indiferentza ta, M-ai facut mai tare, Acum nu-ti convine dar incet,incet Calc pe urmele tale Si abia acum vezi si u ca indiferentza doare



-->nu privi in spate,lasa in urma tot ce a fost thu incercai sa te ridici dar el te tragea in jos dar nu ceda kand sti ca ink mai poti ca tne sunt putine dar ca el sunt toti ejti patetic si tu sti nu mai cared in jucari thu mereu crezi ca pun bothu hai ca`O faci pe idiotlaughing Ce?raised eyebrowsthu ma barfesti pe mne?:@



Fiecare iubire are un balcon ca Romeo si Julieta, pe care mai tarziu se intind rufe



Hate to love, love to hate , yeahoh go on



Salveaza planeta! sinucide-te!



Vrei sa te dai putin mai incolo sa intru si eu online?laughing



Nebuna sunt eu ca te-am iubit,fraier esti thu ca n-ai simtit,de vina sunt eu ca te-am crezut,si-am pierdut, n-are rost sa-ti mai explic n-are rost sa ma complic

Prefer sa am grija de prezent ,sa il pot face un viitor cat mai frumos , pentru ca atunci cand va deveni trecut sa nu regret !



Cand o sati fie dor de mine amintesteti ca tu mai lasat sa plec.



if you do not even try to look back, could you see yourself as you were once ,different, very different



Nu voi fi un om obisnuit pentru ca am dreptul sa fiu extraordinara



Iti zic,prietene revino-ti in fire!E-o linie extrem de subtire intre indiferenta si nesimtire!



Viata e o fuga dupa fericire si daca imprastii ura in nestire nu te-astepta sa primesti iubire!





Si daca simti ca te iubescc nu profita [ ჯ ]mi`e de`ajuns ca te`ai jucat cu` viatsa mea.[ .]





E prima oara cand se-ntampla-asa ceva .Dintr-o simpla prostie ai ajuns la inima mea.





Imi spui vorbe goale vrei sa ma vrajesti STOP BABY ! Yo nu mai cred in povesti.





Simplă în cel mai complex m0d,timidă cu un tupeu fantastic,energică într.o lene n0t0rie,zăpăcită în cel mai serios m0d,0ptimistă în cel mai pesimist m0d p0sibil,rea dar totuşi bună!





Stiu sufletul o sa doara.Pe motiv ca l-am lovit aseara.Spun ce te loveste nu te omoara.te face mai puternic. n-o sa vin diseara.





*Redau doar ceea ce reflectez,iubesc doar ceea ce apreciez,daruiesc doar la cei ce ii stimez,protejez doar ceea ce mi e mai scump si ajung mereu unde imi propun orice minut e un nou inceput



SUFLET | de` Copil, | LACRIMI | de` adult Sh` esentZa tare, aSta e | FetitzA | Care te-a ridiCat | MEREU | in piCioare



Imi spuneai mereu:,,Asa tin eu,suntem de nedespartit"!Dar atitudinea luata,la pamant m-a trantit.



Cum de te-am crezut.Erai cu totul altfel cand te-am cunoscut



Stiu ca nu ma mai iubesti, o simt in ochi cand ma privesti azi imi pare atat de rau ca ti am dat sufletul meu



Ti-ai sters singura lacrimile cand el te supara Si ai incercat chiar si sa iesi cu altcineva.Deci hai sa te intoarcem in trecut.Si spune-mi sincer cate flori ti-a oferit?Cate promisiuni false nu ti-a facut?Si de cate ori iti spuneai de maine am sa-l uit?!



Cate nopti au trecut de cand tu ai plecat.Si ma-ntreb daca nu cumva chiar m-ai uitat.Am aflat ca in viata ta-i altcineva.Dar sa stii te iubesc mai mult decat as vrea



Ti-a venit taxiul du-te pe drumul tau ca tie nu tie bine decat cand mi-e mie rau



Te uiti ca eu nu ma schimb dupa cum bate vantu` , stiu sa imi tin cuvantu` , vorbesc cand imi vine randu`.



Da esti sarit de fix , nu am cum sa te aduc inapoi , te`ai apucat tu , sa gandesti pentru amandoi.



Nu ma intereseaza ce crezi tu , nu te cunosc , e o tara libera , deci esti liber sa fii prost .



Imi spui „Gandesti bine „ dar ai fi socat daca ai sti ce gandesc despre tine !



Zilele trec , zilele vin , iar timpu` ma omoara , plecarea ta stupida a inceput sa doara !



Ai ajuns la vorba mea , acum o simti pe pielea ta , daca`ti plac baietii rai , stai si sufera cat vrei !



*E greu sa iti repeti in gand "Capul sus trebuie sa zambesti" in timp ce subconstientul iti dicteaza: "Cand plangi,sa nu te mai opresti" .



Daca vrei sa spui ceva , te rog , spune … Si daca vrei sa pleci , acum pleaca pe bune !



Stiu ca nu te mai am , si nu imi pare bine. Dar mai bine ma impac cu ideea , decat cu tine !



Vorbele tale nu mai au valoare , stiu ca indiferenta doare , nu te ascult , nu am nevoie de povesti , nu te ascult , te las sa vorbesti !



*Fanteziile se platesc mult mai bine Cum ii innebunesti depinde doar de tine.



Dar nimeni nu intelege , impotriva vietii nu exista lege !



Ne ascundem dupa defecte ca faptele sa para perfecte . Scopul : Sa nu parem ceea ce oglinda vrea sa ne reflecte !



Cand a vrut sa se ridice a Picat , n`a invatat ce`a trebuit Pacat !



*Au fost momente in care numai doream nimic , cazusem si simteam ca numai pot sa ma ridic , dar pot sa trec peste toate , important e cum trec , cine ramane cu mine. De langa cine plec



Poate ca a fost greseala facuta de mine dar fara intentie . Sincer , n`am realizat ca ti-am da prea multa atentie .



Ai zis ca mai vrei o sansa s`arati ca nu esti ce pari , si ti-am dat. Doar un minut sa dispari .



ti-am oferit tot numai ca tu ai luat`o ca pe o slabiciune si ce ma umple de draci e ca a fost singura data cand a fost pe bune !



Daca totul se scurge si timpul de noi fuge , ia`ma de mana si impreuna il vom ajunge .



Nu mai spune nimic , mereu ai spus ce ai vrut , acum e randul meu ca sa pun punct.



Nu ma mai ai , am plecat , tu pe drumul tau , eu pe al meu , nu privi inapoi , nepasator cum ai fost mereu .



->Nu te inscrii in tipar. Ai o atitudine de superstar



Stiu ca`i greu,dar eu raman aici.si mereu voi fi cu tine atunci cand simti ca pici



0rice razb0i este mai usor in d0i

Zi de zi te vei gandi. amn2 v0m sti ca`tsi vei aminti. Nu ma vei ierta . am gresit candva, Dar m`ash putea schimba daca`as fi candva din nou a ta



O fata speciala , nu o intalnesti la orice pas.cand nu mia ai sperante, ea te scoate din impas.Are-o singura cerinta sa nu o-nseli ca ar putea .ar putea sa-ti spuna : decat sa vii mai bine pa



Poate dragutza,poate o scorpie,poate urata,poate frumoasa,poate nebuna,poate serioasa.poate EU!ce unii au si nu stiu sa pretuiasca,altii cauta si ar da orice sa aiba!



Nu O laSa Sa pleCe . e sinGura care` te inteLege . iubeSte`O, fa`O Sa uiTe ca ai fOst reCe !



Nu vreau sa spun o poveste cu happy-end pe bit . Ci vreau sa spun una care va dura la nesfarsit Nu vreau sa te pierd , si nici nu te voi pierde Chiar daca fraierii vorbesc aiurea , nu ii crede.



Sufletele mari au vointa.Cele slabe, doar dorinta!



poate sunt unul din cei ce`au inaintat din suturi.si-am realizat ca un sfarsit aduce noi inceputuri.



N-am uitat, persoanale care m-au ajutat, Prietenii vin si pleaca in voia lumii, Dar asta nu-nseamna ca nu-i am la suflet pe unii



Iubeste-ma ptr mine si nu ptr ceea ce nu o sa fiu niciodata...ptr ca cea ce ai este cea ce vezi si eu nu pot fi altcineva decat cea ce sunt



Acum vad . prea frumos m-am purtat. Dragul meu. e clar ! tzi` s-a urcat la cap .



Nu pot sa`ti tradez iubirea stii ca asta nu mi`e firea da` nici mie nu`mi convine sa fii smecher tu cu mine.

Multe fete ca sh Mine isi doresc sa stea cu El ! Pe ele le pacaleste! Dar pe MINE ma IubEsTe~~! :X



nHu sunt model nici nu am de gand sa fiu ce’’am fost sunt sh acum ! voi fi sh mai tarziu ! :X



Pentru ca El ma face sa zambsc …Atunci cand pentru Mine viatsa

nhu are sens! :X



Imi place ca ma crezi ,da tot spui ca eu mint winking ! IMi place asa, nu stiu ,,Felul cum ma faci thu sa ma simt ! :X





OricaTh de frumosh ar fhi un baiaTh ! Exista o fata kre e

deja plictisitha de El ! laughing



Sha ai parThe de iubire! Sh de Tot ce ai visath! Sh de multa fericire! Eu am plecatH!wave



Minthe-ma frumosh :X Minte-ma ushor:X Spune-mi ca mie bine :X Lasa-ma sa cred :X Ca-ti pasa de Mine :Xx



Stiu cand sa Rad ! Cand sa fiu Suparata! Cand in ochii Tai sa fiu ce-a mai ImpOrtaNtaA FaTaaA! ;x



dEmonstreaza-Mi ca iti PaSa sh iti voi da TOtuL !



Am trash cu Tine sh Bune sh Rele ! Sh atunci cand ai fost Suparath! :X



M-ai sunat sa imi spui ca ti-e bine ! Iar apoi ca-ti lipsesc ochii mhei .Mai tarziu ca nu-ti pasa de Mine . Sh dupa. Ca ai plans dupa Ei winking !



Thu ai ales sa te indepartezi! Ti-am zis ca daca faci asta nu o sa ma mai vezi ! Sh stiu ca.Nu te iubeste asa cum te-am iubit Eu .Sh stiu ca o sa vii la Mine pentru ca aqum iti este GrEuu~! winkingtongue



Daca ai nevoie de Mine ! Nu sunt aici ! STRig’O pe zdrenta Ta laughing! Poate Ea mai stie ceva !

Din nou,incerc sa discifrez ce rost mai are sa vorbesc

Daca imi confunzi vocea cu vantul...

Din nou,ma tot plimb pentru a`mi gasi drumul,

Pentru ca dragostea este un loc pe care destinul

L`a ascuns de mine din pura placere.



Unele lacrimi care cad nu se mai usucă-n veci,

Nu contează unde mergi...

Îţi aduc aminte tot ce-a fost mai frumos cândva,

Rămân mereu în viaţa ta...



norocul se citeste in palma

gandurile se citesc in ochi

sentimentele se citesc in reflexiile unei simple priviri

viata se citeste pe chipul unui copil

fericirea intr-un zambet.



"Not at My Desk . at Your Desk"

"Doua lucruri sunt omniprezente pe Pamant: hidrogenul si prostii!"

"Daca te simti bine,nu fi ingrijorat,va trece!"



Stai langa mine si priveste-ma. Dormi langa mine si viseaza-ma.Canta cu mine si asculta-ma.Plangi pentru mine si salveaza-ma.Stinge lumina si aprinde-ma.Rupe din tine , intregeste-ma.Iarta-mi visarea si trezeste-ma :X:X:X



parfumul meu pe bluza taa

stilul meu in mintea taa

vei cauta privirea meaa

in orice "ea" din viata taa



Ea e criminala :X cu totii o stiti ! lasa figurantii coplesiti,de emotii obositi !Ea e cea mai indicata dintre fetele cuminti :X.



Un trandafir intr-o gradina,o clipa mi-a atras privirea…Statea stingher uitat de lumea si-am vrut sa`ntreb ce`i fericirea.M`am aplecat insa spre el…plangea cu lacrimi mari de floare si-am inteles fara sa`ntreb ca FERICIREA`i trecatoare …



Si nu o sa ma mai daruiesc nimanui cum am facut-o cu tine/Nici nu recunosti modul in care m-ai lovit, nu-i asa?/Va fi nevoie de un miracol sa ma aduci inapoi si este doar vina ta "~



"Tu ai ridicat riscu`.eu am ridicat discu`!Cantecul s`a oprit.Ssshhtt! inchide`tzi pliScu



Mersul ei de scena… Te baga in dilema… Vorbeste ca O profesoara… cu un cuvant te baga`n Boala… pozeaza pozitzii proprii… iar voi TARFELOR da-ti Copy!



As vrea sa fiu picatura ce umple paharul

As vrea sa fiu refrenul ce il fredonezi cand razi

Si sa fiu culoarea ochilor tai cei blanzi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu